onsdag, januari 31, 2007

Hänga på stan

Vi har hängt på stan idag. Signe och jag. Hållt andan i hissarna vid t-centralen. Handlat skrivböcker från Bookbinders Design. Skippat äckliga hissar vid t-centralen och istället övervunnit min rädsla för att åka rulltrappa med vagnen. Promenerat på söder. Träffat min kära C. Shoppat i Brunogallerian. Lunchat på Sju Knop, i SoFo. Druckit latte och ätit chokladglass i C:s våning. Och sedan tagit oss hela vägen därifrån och hem.
Och Signe har varit hur cool som helst. Hon sov ända tills halva lunchen var uppäten och satt sedan med och jollrade i mitt knä. Efter amning somnade hon i C:s soffa och sen var hon med en liten stund och jollrade innan hon återigen somnade. Och sov hela vägem hem.

Imorgon ska vi hänga kring Stureplan. Hos Min stora lilla värld

8 kommentarer:

  1. Vilken duktig tjej du har! Det vore rena drömmen att kunna ge sig ut på stan och träffa folk med en lugn bebis. Man får ta det som det kommer. Ha´det så fortsatt mydigt!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska ni - hänga hos oss, alltså! Jättekul ska det bli!

    Jag har ännu inte lyckats vågat åka buss med vagnen ... det verkar så meckigt ... Jag går och går och går istället. I o f s nyttigt för stussen.

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig dag du verkar ha haft. :) Hojta ifall du vill ha sällskap nån dag, jag hakar på. ;)

    SvaraRadera
  4. Japp, jag njuter i fulla drag!
    Det är ren lyx att vara mammaledig :)

    SvaraRadera
  5. Tack för mysigt besök igår! Och fina tröjan. Kul att se Signe (sötnosen) - när hon äntligen vaknade!
    Och jag glömde säga: Vad snygg du är i håret! Både du och Karin var så piffiga. Måste ta och beställa tid hos Sacha a s a p!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Uuuuuh, det där med hissar är sant, så sant. Vidrigt ofta. Sämst betyg får den mot Nygatan vid Gamla Stans t-banestation :-/

    SvaraRadera
  7. min stora lilla värld - piffig vet jag inte om jag var, snarare ganska trött. Men Karin var grymt piffig, den lilla jobbmänniskan. Och du är ju alltid snygg!

    SvaraRadera
  8. camilla - nej, äckligast är definitivt hissarna vid Fridhemsplan. Uäääääh

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!