torsdag, september 06, 2007

Detaljer från mitt hem





17 kommentarer:

  1. Det är verkligen detaljerna som gör hemmet tycker jag!!Jag älskar dina detaljer!Skitsnygga grejer!=)

    SvaraRadera
  2. Fint fint fint!!!

    Älskar Signes bäddset, var??

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag blir så avundsjuk så.

    SvaraRadera
  4. Skitfina! Älskar tavlorna, var kommer de ifrån?

    SvaraRadera
  5. wow, vilket fint hem du verkar ha!!

    SvaraRadera
  6. Kul att se detaljer från ett hem, annars ser man ju alltid bara helheten.

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint, älskar trädtavlorna och vilket coolt fönster. Bor du i lägenhet el villa?

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Fina lyktan och dynan från Sthlm Oriental, vad bra det blev! Vill gå dit igen och shoppa loss.

    Hörrudu nu har jag läst ut Harry Potter och du MÅSTE ge den en chans till, okej? Okej? Så sluta fladdra ut på sidospår och ge Harry ditt stöd, han behöver det. För Ron hamnar i Azkaban, Hermione blir ihop med Voldemort och Dobby tar över Hogwarts. Amen fatta.

    SvaraRadera
  10. Johanna - just de detaljer som jag fotat här är mina favoriter. Och de säger väl en hel del om hur jag är som person också.

    Jenny - visst är bäddsetet fint! Kolla på noedesign.se så hittar du återförsäljare och webshop. Jag köpte mitt i en butik i Gamla stan.

    Kaffeflickan - Avundsjuk behöver du inte vara, är övertygad om att du har en massa fina detaljer i ditt hem. Och förresten är jag avundsjuk på ert nya vrålsnygga hus!

    Minna - tavlorna har jag gjort själv. Köpte gardinvepor på Lagerhaus, klippte till och ramade in!

    Frida - Vet inte om helheten är fin, men just de här detaljerna är jag grymt nöjd med :)

    Kristina - Precis, jag tänkte att jag ville dela med mig av de här små grejerna. Saker och detaljer som man kanske inte alltid ser som besökare.

    Camy - vi bor i en trea, bostadsrätt. Fönstret finns ovanför vår öppna spis och är helt klart lägenhetens vackraste detalj.

    Karin - ja, på Stockholm Oriental skulle jag kunna shoppa mycket.

    Och okej, okej, OKEJ, jag SKA ge Harry en chans till. Jag kan ju liksom inte missa det där med Dobby som Hogwarts rektor ;)

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara bilder. Jättebra kvalitet på dem.
    Och motiven på bilderna är också härliga. Ni verkar bo väldigt mysigt och fint.
    Wow säger jag bara. :)

    SvaraRadera
  12. De där fina barnlakanen har vi också! Kommer inte ihåg vad de heter (Noa nånting va?) men vi fick dem från Designtorget, vet jag.

    SvaraRadera
  13. Patricia - mysigt bor vi, tycker jag. Och fint också. Men det är ju såklart en smaksak :)

    Kajsa- De heter Noe och jag kan tänka mig att Designtorget har dem. Själv köpte jag dem i en inredningsbutik i Gamla Stan.

    SvaraRadera
  14. Å vad mycket snyggt! Nu vill jag pyssla hemma hos mig!

    SvaraRadera
  15. e - coolt att kunna inspirera lite. Du får lägga ut foton hos dig sen :)

    SvaraRadera
  16. Har en likadan medicinlåda, snygg! :-)

    SvaraRadera
  17. Jessica - visst är den fin! :)

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!