torsdag, februari 14, 2008

Några hjärtan. Till er.

Det är sol ute. Jag åt frukost med en leende Signe
Jag tog bilen till jobbet och bytte Mellqvist latte mot chaite på kontoret.
Jag har fina Twist&Tango-tunikan på och håret ligger snyggt.
Jag lunchade med gravida vännen/kollegan V, på kontoret, och tog sedan en promenad i solen.


Det är en bra idag.
Jag känner mig bra.
Jag är rent utav fantastisk.

Jag behöver inte muntra upp mig själv. Istället ska jag bygga på det här fantastiska med god middag och vin med mannen ikväll när jag kommer hem. Och så ska jag hämta finfina Stella-tröjan som jag beställt från Linda K:s bloppis.

Och självklart önskar jag er alla en fin Alla hjärtans Dag.

12 kommentarer:

  1. Darling! Same to you! Du har ett fika att inkassera av mig...

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig en mysig alla hjärtans dag!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ha en fin alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  5. Härligt när det vänder, och utan att man fattar varför känns det underbart att leva! P&K

    SvaraRadera
  6. Hrä blir det också god middag & vin. Hoppas att kvällen blir mysig.

    SvaraRadera
  7. Vi har samma hjärtan påvåra bloggar!

    Glad alla hjärtans dag yogamama!

    SvaraRadera
  8. Trevligt med en bättre, mindre tråkig dag.

    SvaraRadera
  9. Vad bra att det är en bra dag idag hoppas kvällen fortsätter lika bra.

    SvaraRadera
  10. det låter härligt! själv är jag kvar på jobbet...

    SvaraRadera
  11. skönt att känslan vände. hoppas din fredag blir ännu bättre!

    SvaraRadera
  12. Happy Muffin - du är för söt du :)

    Johanna - tack snälla, och detsamma till dig

    Minna - tack, det samma önskar jag dig.

    Anna funderar - ja, det är ju det som är så häftigt med livet. Upp och ner. Fram och tillbaka. Hit och dit.

    Camilla - Middag och vin är aldrig fel. Hoppas att ni fick en mysig kväll.

    Fru Kaos - att vi har samma hjärtan på våra bloggar kan bara tyda på att vi har extremt bra smak. Inget annat.

    Kajsa - japp, jag skulle helst vilja ha sådana här dagar varje dag

    e - kvällen blev suverän. Mannen lagade god middag och jag blev bortskämd med presenter och kärlek.

    Linda - Hoppas att du inte jobbade alltför länge så att du fick njuta lite av maken och Lillhjärtat

    Fru A- ja, det är alltid skönt när den där negativa känslan ger med sig och ersätts av något annat, något bättre.
    Jag hoppas att du hade en bra dag igår och att du får en skön helg

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!