fredag, augusti 17, 2012

Yin- och restorativeutbildning - dag 5 (det där med balans, verkligen)

Vi har avslutat en fantastisk vecka idag. Med restorative yoga och med en fin sammanfattning.
Vi har guidat varandra,fångat upp frågor och delat erfarenheter.
Jag känner ännu lite mer att jag vill integrera yin- och restorative både i min egen practice och i min utlärning.

Efter utbildningens slut fortsatte vår teachertraining genom att vi var med och assisterade på en intensivkurs
för nybörjare i ashtanga. Intensivt och väldigt,väldigt lärorikt.

Som att det inte skulle räcka med det så har jag även varit ute och ätit
med C (som jag var på yogaretreaten
med). Hon bjöd på fantastiskt middag.
Och en massa champagne. Det är ju det där med balans ni vet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just din tanke, den är viktig!