fredag, augusti 09, 2013

Sommaryogan

Den blir lite hipp som happ, sommaryogan.
När man bor på fyrtio kvadrat blir det inte så mycket spejs över för mig.
Men jag rullar ut mattan ändå, mitt i Barbieleken, filmtittande eller pizzabakandet. Det får bli som det blir.

Det är lite det som är det fina med yogan, att jag inte behöver så mycket mer plats än vad yogamattan tar.
Och sedan ligger mitt fokus där, på vad som händer på mattan, inte runt omkring.
Det fokuset vill jag ge även mina yogisar. I höst håller jag fem klasser i veckan och ser fram emot att följa en massa nya och gamla yogisar på just deras resa.

Vill du hänga med mig i höst, antingen som yogaelev eller klient så är du såklart varmt välkommen. På min hemsida www.stillatankar.com finns all info du behöver.

Jag hoppas att vi ses, på ett eller annat sätt.

2 kommentarer:

  1. Jobbar du heltid på ditt andra jobb eller hur var det ? Frågar för att jag själv just har planerat höstens yoga pass och det var ett verkligt dilemma att få allt att gå ihop :) Skulle vara underbart att inte jobba heltid men tyvärr har jag inte ett sådant jobb som man kan gå ner i tid med. Kramen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till hösten går jag ner i arbetstid för att satsa mer på mitt egna företag. Har jobbar 60 procent i många år (o resten med Stulla tankar) det är nu i vår som jag jobbat heltid eftersom mannen varit mellan jobb

      Radera

Tack för just din tanke, den är viktig!