torsdag, februari 15, 2007

Halleluja moment

Och så hände det då. Det som många har sagt skulle vara en omöjlighet i många år. Men nej då. Jag lyckades. Och hoppas på att lyckas igen och igen och igen.
Jag har sovit en hel natt, utan att vakna, i min egen säng.
Signe har också sovit en hel natt, utan att vakna, i sin säng.
It´s a halleluja moment.

Något som också är halleluja moments är att jag idag:
  • köpt mattan till Signes rum.
  • äntligen shoppat kläder i storlek 68 och utnyttjat alla presentcheckar och rabattkuponger på Polarn&Pyret
  • ätit lunch och druckit cappuchino med V, i Solna Centrum. Signe var med och satt i knät och jollrade.
  • bytt ut vinterinredningen (med en massa rött) mot vårinredning (med en massa grönt, både textilier och ljus)

3 kommentarer:

  1. Halleluja! Och jag är grymt imponerad. Av allt - men mest av detta med inredningen ... VÅRINREDNING? VINTERINREDNING? Va?! Jag är glad om vi kan upprätthålla något som i bästa fall kan kallas inredning. Punkt.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Oh härligt med en hel natts sömn! Jag förstår att du orkade fixa och greja med inredning och allt möjligt efter många timmars sömn. Lyx :)

    Jag vill också ha halleluja moment, men min 8-månaders sover icke mer än fem timmar...

    SvaraRadera
  3. Anna - det är inte så mycket att vara impad över. Jag har bytt ut lite ljus, köpt en ny matta och en ny filt. That´s it

    En mamma babblar - Fem timmars sömn är ju nästan en hel natt. Nästan.

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!