fredag, oktober 19, 2007

Snart är det dags

Hon fyller ett år imorgon.
1 år.
12 månader.
365 dagar.

Jag kan inte riktigt förstå det.
Det är ett år sedan jag gick omkring på HM och yogaandades och köpte de sista bebiskläderna.
Det är ett år sedan jag satt på Gateau med M och fick den där första ihållande värken som berättade att Signe var redo.
Det är ett år sedan jag låg i sängen, mitt i natten, åt clementin och skrattade med mannen mellan hans tidtagning av värkarna.

Ett år sedan.
Och imorgon fyller hon.

Min flicka. Min alldeles fantastiskt vackra dotter.

9 kommentarer:

  1. shit, är det snart ett år sedan,tiden går fort, fort

    SvaraRadera
  2. Wow! Men jag förstår precis hur du menar. Ta vara på tankarna för ännu snabbare så har de börjat skolan... =) Stora tjejen!

    SvaraRadera
  3. Superdupergrattis på din Signe! Hoppas hennes första födelsedag imorgon blir toppen :)

    SvaraRadera
  4. Ett helt år! Det är otroligt. Tiden flyger. Skrämmande nästan. Grattis grattis lilla (snart) ettåringen!

    SvaraRadera
  5. Jag är så urkass på att kommentera Maria, men tiden är knapp. Många barn, jobb och man och 100 järn i elden, men jag tittar in så fort jag har tid.
    Skickar ett stort grattis!!!
    Ha en underbar dag med Signe i morgon!
    Puss och kram från Camilla, Niklas, Oden, Embla och Lova

    SvaraRadera
  6. Åh grattis till lilla fina Signe idag! Tiden går så fort... Hoppas ni får en underbar dag tillsammans! Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis Signe och Signes mamma.

    Tänk ett helt år.

    SvaraRadera
  8. GRATTIS Signe på födelsedagen! Hoppas ni får en härlig dag. Många kramar från Nora o mig.

    SvaraRadera
  9. Paula - ja, tiden går väldigt fort! Men kul är det. Hela tiden.

    Marie - ja, jisses, det sägs ju att man knappt hinner blinka så är första skoldagen här.

    Frida - tack! Och vi har haft en alldeles fantastisk födelsedag idag! Berättar mer om det senare.

    Camilla - mmm, skrämmnade fort går det. Tack för grattis!

    Camilla - Det är lugnt, jag förstår :) Tack snälla för hälsning till Signe

    Sandra - tack så jättemycket!

    Kattmamman - tack för grattis till mig och Signe. Och ja, tänk vad fort ett år går, och ändå känns det som en evighet, på ett positivt sätt.

    Minna och Nora - tack så jättemycket tjejer!

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!