fredag, september 19, 2008

Den allra viktigaste resan

Vi reser till Portugal imorgon. Vi blir borta i en vecka.
I april reste vi till USA. Innan dess har vi rest till en rad platser runt om i världen. Alla resor är speciella och unika på sitt sätt, men det finns en resa som slår alla. Och det är resan som jag började för fyra år sedan.

Resan i mig själv.

Det finns ingen plats som är lika fascinerande att uppleva, om och om igen. Att utforska, förstå sig på och fascineras av.
Den resan kan jag skriva mycket om. Kanske gör jag det. En annan dag. För nu ska jag hem och packa det sista.

Ta hand om er!

13 kommentarer:

  1. Ha en alldeles, alldeles underbar resa! Även den inre!

    SvaraRadera
  2. Ha det så underbart i Portugal!
    Och det bästa måste väl ändå vara att kombinera sitt inre resande med en resa till ett annat land då å då...
    Ta hand om er, Lev väl!
    Kramar arvids mamma

    SvaraRadera
  3. Njut av livet i Portugal! Och även av din inre resa, som är så fantastisk att följa att det är rent beroendeframkallande :-) . Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en fantastisk vecka!
    Var rädda om er!
    Stor kram
    Åsa

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar vecka i portugal!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Njut av Portugal:) Idag kom koden så nu är jag här igen....dock kommit in 2 kvällar på raken....vet ej hur.....

    Njut av SOL och VÄRME. God mat och vackra platser att se!

    Kram Camilla i Uddevalla

    SvaraRadera
  7. Ha det så bra och jag ser fram emot att höra mer om den där andra resan! Också.

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni har en ljuvlig semester!

    SvaraRadera
  9. Ha det så bra i Portugal. Kan erkänna att jag blir en aning avis. En resa nu i höstrusket hade suttit fint.

    Lilla P

    SvaraRadera
  10. Flr 8 år sedan började min resa.
    Och den verkar aldig ta slut.
    Men den blir bara bätter och bättre =)

    SvaraRadera
  11. Välkommen tillbaka snart! Och fortsätt resan!

    SvaraRadera
  12. Välkommen hem igen! Hoppas ni haft det alldeles, alldeles underbart:D

    SvaraRadera
  13. Nina - tack! Ja, både den yttre och inre resan har varit ljuvlig. Och de fortsätter båda, på sitt sätt.

    Arvids mamma - helt rätt, lite av varje är den perfekta kombon. Hoppas att vi ses på torsdag! Kram

    Sandra - oj, har du sökt hjälp för det ;) låter ju inte bra att det är beroendeframkallande. Men lite smickrad blir jag. Kram till dig

    Edvins mamma- tack söta du! Och ta hand om dig. Jag hoppas att du mår bra. Kram

    Intressemsurfen - tack snälla!

    Camilla- trevlig att du är här igen!

    Sara - ja, den inre resan får ni höra om. Då och då. Och kanske mer i detalj lite senare. Man vet aldrig :)

    e - tack, det har vi haft. Verkligen!

    Lilla P - det var onekligen helt rätt i tiden att resa nu, det känner vi alla. Nu har vi fått energi som räcker hela hösten.

    Sus klurar - visst är det fantastiskt det där, med våra inre resor. Ska genast kolla in din blogg.

    Uttrycksrum - tack!

    Anna ser dej - tack, vi har haft det ljuvligt!

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!