torsdag, december 24, 2009

Min julklapp till dig, om du vill

Vill du ge dig själv en stunds vila och samtidigt se över dina möjligheter och mål inför det nya året?

Under några timmar får du i tystnad umgås helt med dig själv. Vi varvar andningsövningar med avslappning och guidad meditation (för att väcka tankar och mål inför 2010).
Syftet är att du ska fylla på med energi och samtidigt ge dig själv en stunds lugn och ro. Vi kommer att vara i den vackra yogashalan, tänder ljus, ligger på yogamatta med filtar och kuddar och har rogivande musik på i bakgrunden. Vi avslutar med en lugn rörelsemeditation.
Före och efter workshopen bjuder jag på te och frukt, glögg och pepparkakor.

Inga förkunskaper krävs. Kom gärna i bekväma kläder. Vill du får du gärna ta med en anteckningsbok att skriva i.

Datum: Lördagen den 16 januari
Tid: 10-13
Plats: Yogastudion Om Shanti, Bromma/Ålsten
Kostnad: 400 kronor (inklusive te, frukt, glögg och pepparkakor)
Anmälan till: mariaosigne@gmail.com

Varmt välkommen!

9 kommentarer:

  1. Hade jag bott lite närmare hade jag gärna gjort ett besök!

    SvaraRadera
  2. Perfekt sätt att inleda det nya året. Stanna upp och reflektera.
    Önskar jag bodde närmre och kunde delta. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Inte för att jag hade kunnat komma ändå, men jag måste bara få påpeka att det är konstigt att du skriver "Min julklapp till dig" och sen tar du betalt? Under hela inlägget tänkte jag: "Vad fin hon är som bjuder sina läsare på detta!" och så kostar det 400 kr... lite märkligt är det. Jag skulle ändra rubriken till detta inlägg om jag vore du!
    Lycka till och hoppas det går fint!

    SvaraRadera
  4. Önskar också att jag bott närmre, då hade jag kommit med.

    SvaraRadera
  5. Låter helt underbart i mina öron.

    SvaraRadera
  6. Du Josefin, Maria delar med sig av sin tid och energi, det är väl en gåva så god som någon. Och Du Maria, keep on att ta betalt för dina tjänster. Ett företag är ett företag, glöm inte det. Hur kul det än är.
    Kram Anette!!

    SvaraRadera
  7. Å, missförstå mig inte, jag tycker ABSOLUT att man ska ta betalt! Inget snack om den saken. Det var bara så konstigt att det stod "Min julklapp till dig" och "jag bjuder på pepparkakor" osv, och sen kostar det 400 kr - sen när tar man betalt för en julklapp?
    En tanke bara.
    Det var nog mest den missledande rubriken som störde mig, inte att hon ar betalt.

    SvaraRadera
  8. Åhh, så härligt. precis vad jag skulle behöva! kommer absolut att ta mig en funderare över detta. Behöver få andas lite, utan barn och man...

    SvaraRadera
  9. Anette - du får komma i februari, då startar jag först klockan 13. Då hinner du ;)

    Sue - ja, jag kände att jag ville dela med mig av detta.

    Josefin - ja, kanske lite missvisande, det kan jag hålla med om. Men jag tänkte mig mer julklappen som att jag ger av min tid och energi, och sedan har jag fått flera önskemål från bloggvärlden, om detta, så då blev det en julklapp.
    Men visst - julklappar kostar inte pengar, men det gör lokalen jag hyr. God fortsättning!

    Jen - vem vet, jag kanske dyker upp i din närhet nån gång :)

    Everyday matters - hej och tack för kommentar. Din blogg om träning är precis vad jag behöver som inspiration för att komma igång med min egen träning ordentligt. Jag kommer tillbaka! Och välkommen tillbaka hit!

    Anette - japp, företaget ska dra in min hyra så betalt kommer jag att ta.

    Josefin - trist att min rubrik störde dig så mycket, men den blir dessvärre kvar, hoppas att du tittar in i fortsättningen i alla fall.

    Caroline - att andas utan man och barn är härligt ibland. Välkommen!

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!