onsdag, mars 10, 2010

Mini-retreat

Längtar du också efter att stänga av det yttre och lyssna inåt?
Då är du välkommen till en bara-vara-dag!

Under några timmar får du, i tystnad, umgås helt med dig själv.
Med hjälp av medveten andning och avslappningsövningar kommer du att få hjälp att släppa yttre fokus och istället bara få vara i det som är det viktigaste i ditt liv – du själv.

Vi kommer att vara i den vackra yogashalan, tänder ljus, ligger på yogamatta med filtar och kuddar och har rogivande musik på i bakgrunden.
Syftet är att du ska fylla på med energi och samtidigt ge dig själv en stunds lugn och ro.

Inga förkunskaper krävs. Kom gärna i bekväma kläder

Datum: Lördagen den 27 mars
Tid: 13-15
Plats: Yogastudion Om Shanti, Ålstensgatan 8, Bromma
Kostnad: 300 kronor (inklusive te och frukt)
Anmälan till: stillatankar@gmail.com alternativt 0736-194419

4 kommentarer:

  1. det kommer en dag. en dag när jag kan få vara med igen. det måste det bara göra. för det var så förbannat skönt sist. det gav sån fin eftersmak liksom. höll i så länge, den där rofylldheten som du ger.
    den där helgen döps lilljäntan...så då är jag väl allt annat än rofylld i allt stress. men det kommer en dag...
    kram på dig o hopppas att ni kryar där hemma.

    SvaraRadera
  2. Oj, jag råkade ramla in på ditt inlägg "Att lotsa ett barn", som för övrigt var ett mycket bra inlägg. (Jag delar dina åsikter till fullo.) Sen så ser jag att det måste vara du som har yogastället här hemma, ett stenkast från mig!

    Jösses, bloggvärlden är liten.

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill komma men alltid har jag bokat något annat... ska se om jag får till det för jag vill verkligen!

    SvaraRadera
  4. Fröken blund - lugn, bara lugn, vi hittar ett tillfälle som passar. Jag har ju sådana här mini-retreater och temadagar lite då och då. Nästa gång funderar jag på temat "boosta självkänslan". Kan bli bra. Och kan du så kommmer du då. Eller inte. Men ses, det gör vi snart. Puss

    Mona - hej, ja, bloggvärlden är liten. Men det är inte jag som äger yogastället i närheten av där du bor. Det är en tjej som heter Lina som har stället. Jag hyr rum hos henne.
    Tack för båda dina kommentarer! Och välkommen tillbaka!

    Annika - vore skoj om du kom! Men som sagt, det kan vara svårt att få tid till allt det här man vill göra.

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!