onsdag, april 07, 2010

Aprils temadag: Självkänsla

Med hjälp av olika övningar, affirmationer, visualisering och avslappning kommer du att få hjälp att stärka din självkänsla samt släppa yttre fokus och istället bara få vara med dig själv, i det som är det viktigaste i ditt liv – du själv.

Datum: Lördagen den 17 april
Tid: 13-15
Plats: Yogastudion Om Shanti, Ålstensgatan 8, Bromma
Kostnad: 300 kronor (inklusive te och frukt)
Anmälan till: stillatankar@gmail.com alternativt 0736-194419
(Illustration: Marit Furn)

9 kommentarer:

  1. Det låter som något vi alla skulle behöva :-). Min förra kommentar verkar ha försvunnit. Jag undrade om du möjligtvis tror att vi får ihop en träff innan dopet :-). Kanske blir tight med tiden? Kram!

    SvaraRadera
  2. O va spännande! Så synd att de är för långt bort för mig för de är något jag verkligen skulle behöva. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande! Kan du inte ha en temadag om tålamod....? Min 3-åriga dotter är trotsigheten själv just nu och jag inser att jag har alldeles för kort tålamod.... Något som verkligen skulle behöva övas upp! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hade varit där om jag kunde....
    Bra att du anordnar sådana fina tillställningar:)

    SvaraRadera
  5. Vilket bra tema! Jag tror vi är många kvinnor som behöver boosta vår självkänsla! Vi behöver känna inom oss av vi duger som vi är på alla plan! Att vi inte alltid behöver ha yttre bekräftelse för att må bra. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Låter som något jag skulle vilja delta i. Försöker få ihop det den här gången! Återkommer

    SvaraRadera
  7. William och Edwards mamma - jag tror att det blir svårt att få till. L kunde ingen av de dagar jag föreslog, och jag kan inga andra. Tyvärr.

    Ensamma mamman - men vad härligt att du anslutit dig till Ulrikas 12-veckorsprogram. DET tror jag blir kalas, det låter perfekt. Lycka till!

    Snor och glamour - ja, en temadag om tålamod kanske skulle vara något att tänka på. Tack för tips! Jag lovar att återkomma i ämnet

    Toril - I know, I know

    Kristina - ja, det känns som ett bra tema. Och jag hoppas att det blir lyckat.

    Annika - det vore superkul om du kom. Hör av dig när du vet mer. Kram och VARMT välkommen!

    SvaraRadera
  8. Ha en underbar dag i morgon, kreativa du!

    SvaraRadera
  9. Tack snälla! Ser fram emot ditt besök framöver ;)

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!