fredag, april 09, 2010

Guldkorn

Vi har gjort det förut. Imorgon gör vi det igen.
Ses efter halva vägen var. I Nyköping.
Barndomsvännen H och jag.
Och har en äkta vändag tillsammans.

Fikar. Shoppar. Lunchar. Och pratar om allt och inget. Om och om igen.

Jag ser fram emot det. Det är ett guldkorn i mitt liv.

Så har du vägarna förbi Nyköping så hittar du mig enklast på Hellmanska gården med en stor latte och en mellanblond H mittemot.

Andra guldkorn den här veckan är två nya coachklienter och en ny terapeutklient. Och flera anmälda till nästa helgs temadag.

7 kommentarer:

  1. Säger som du sa häromdan: Vilket flyt! Kanon!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det låter. Ha en riktigt mysig dag tillsammans.

    SvaraRadera
  3. Låter super! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Perfekt!
    Unnar dej. Så!
    Kramis!

    SvaraRadera
  5. :-) Låter helt perfekt på alla sätt och vis :))
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag. Att umgås med vännna är bra avkoppling. Att få göra det i Nyköping är underbart.

    Hoppas du hade det toppenbra!

    SvaraRadera
  7. Till alla - tack för kommentarer och tankar! Vi hade en lyxig dag, jag och H. Fikade i flera timmar på Hellmanska gården, shoppade och gick sedan tillbaka till Hellmans för en välbehövlig lunch och stor latte. Vi gillar Hellmans. Och vi gillar möjligheten att ses sådär mittimellan våra städer, i en stad som är betydligt mindre men som har allt vi behöver.

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!