måndag, maj 10, 2010

Second best

Jag är förkyld. Inte överdrivet mycket men tillräckligt för att inte kunna löpträna.
Det irriterade mig.
För jag har två löplopp inbokade. Blodomloppet med kollegorna. Och Parloppet med finaste J.

Men så insåg jag att jag kan träna ändå.
Det näst bästa är nämligen att sätta barnen i syskonvagnen och styrkepromenera samma sträcka som jag brukar springa.
I de långa, branta backarna blir det jävulskt jobbigt. Och jäkligt kul.
Och barnen får rosiga kinder och efter att ha stannat i den stora lekparken på väg från skogen är vi alla nöjda.

Och imorgon gäller det. Håll tummarna.

18 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna! Och är SÅ nyfiken!

    Frida

    SvaraRadera
  2. Du må tro att jag funderar över vad det är för besked du får imorgon. Borde jag kanske veta?!Jag är iallafall ohyggligt nyfiken och håller alla tummar och tår för din skull!

    Förkylt var det här också. Mest E och jag. M verkar ha klarat sig bra. Jag hostar och är toksnorig men är inte så sjuk så att jag är hemma. E har också varit på dagis hela tiden så det verkar vara ganska skonsamma baciller. Hoppas ni piggar på er så du kan ut och springa!

    SvaraRadera
  3. Jag undrar så...och det känns som om jag kanske vet vad det är. ska skriva det här sen, vad jag trodde iallafall. All lycka till dig vän! verkligen, all lycka.
    kram!

    SvaraRadera
  4. Här hålls en tumme för dig! Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Ja jag håller dem för allt vad jag är värd just nu..är själv sjuk...så fruktansvärt ont i halsen..kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du piggnar till och snart är igång med löpningen igen, även om styrkepromenad med vagn inte heller är fy skam :). Många lyckönskningar att din önskan slår in idag.

    SvaraRadera
  7. Håller tummen!

    SvaraRadera
  8. Håller alla tummar jag har! Och är rejält nyfiken, har det något med ditt egna företag att göra månne??

    Krya på dig och håll oss inte i ovisshet längre än du behöver :) Kram

    SvaraRadera
  9. Well done is sick than extravagantly said.

    SvaraRadera
  10. Ja, nyfiken blir man - och håller tummarna för dej vad det nu än må gälla!

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  12. oj vad spännande! håller tummarna såklart.

    SvaraRadera
  13. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  14. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  15. Well done is sick than spectacularly said.

    SvaraRadera
  16. Till alla nyfikna - det handlar om ett jobb som samtalsterapeut/coach. Mer än så säger jag inte. ALlting låter jättebra, men det är en del praktiska och ekonomiska saker som måste lösas och tänkas över. Så vi får se. Men spännande är det!
    Tack för tummar och lycka-till och kramar och tankar.

    Sedan funderar jag på att lägga in ordverifiering, jag gillar inte alla de här spam-kommentarerna.

    Kram alla fina

    SvaraRadera
  17. Lovingly done is well-advised b wealthier than comfortably said.

    SvaraRadera
  18. Well done is well-advised b wealthier than spectacularly said.
    [url=http://longines-evidenza.webs.com/apps/blog/]longines evidenza[/url]

    longines evidenza

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!