torsdag, augusti 19, 2010

Ett forum bara för dig

Jag tror att vi alla behöver det. På vårt egna vis. Ett forum för oss själva. En stund då vi landar i oss själva. För vissa kan det vara en tuff tennismatch. För andra ett lugnt yogapass. För många handlar det kanske om en blandning av det lugna och tuffa.

I januari började jag erbjuda inspirationsmejl. Den möjligheten finns fortfarande kvar. För en liten kostnad varje månad får du varje vecka ett mejl med övningar, tips och idéer som är uformade efter det som du känner/tycker/tänker är viktigt för dig just nu. Det är du som har din egen sanning, men ibland är det lätt att gå vilse. Vill du kan du se mig som den som hjälper dig att hitta rätt igen.

Jag tror på det mänskliga mötet. Öga mot öga, känsla mot känsla och energin däremellan. Men jag tror också att medvetenheten kan födas på andra sätt - i grupp, via en text, över telefon och genom mejl.

Därför jobbar jag på en rad olika sätt och i olika forum för att väcka människors inneboende längtan efter något mer. Eller vad det nu må handla om.

Så - anmäl dig nu (eller hör av dig om du vill ha mer info). Till stillatankar@gmail.com. Augusti månad är kostnadsfri!

2 kommentarer:

  1. Jenny - mejla mig dina uppgifter så kör vi igång. Välkommen i gänget!

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!