torsdag, maj 02, 2013

En plats att bara sjunka in

Det här kan vara ett av de skönaste ställena jag vet.
Mamita
En oas för personlig utveckling.

Ett ställe som drivs av Malin Berghagen och Cristina Tscherning. Ett ställe där jag har ynnesten att få hålla yogaklasser en gång i veckan och där jag även finns som samtalsterapeut.

Jag älskar att vara där tidigt, långt innan min session eller klass börjar. Att bara sjunka ner i soffan, bläddra i en bok och dricka te. Att bäddas in av varm energi eller få en kram av någon som är där, just då.

Jag laddar mig själv där.

Har du ett ställe där du bara kan sjunka in?

.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte det och längtar så, precis en sådan plats är jag i behov av nu! Hemma är verkligen en bra plats men ibland behöver man släppa alla invanda miljöer med. Så detta är en dröm värd att drömma om!!!!

    Lina i Hindås utanför Göteborg

    SvaraRadera
  2. Jag hade en riktig oas men har ännu inte hittat någon ny efter flytten. Men jag längtar efter en sån plats!

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!