tisdag, april 30, 2013

Att yoga in våren

Jag tänkte att Valborg var en bra dag för yoga. Ett sätt att fira in våren med värme och ljus.
Men så är jag också en äkta yogini och måste komma ihåg att alla inte är som jag.

Så på företagsyogan idag dök det bara upp en yogis. Och på Mamita-yogan också bara en (trots att flera bokat och betalat).

För mig som lärare spelar det ingen roll om det är få eller många i shalan. Yogan leder oss ändå.
Får jag välja föredrar jag runt tio stycken för då blir energin skön och jag har en chans att verkligen känna in alla.

Men nu blev det som det blev och det är gott nog. Yogan kan inte forceras.
Och yogisarna som kom var avslappnade över det faktum att få en privatlektion. Kanske för att jag själv var det.

Det finns en mening med allt.

2 kommentarer:

  1. Hej Hej, Jag och min karl skulle ha gått på yoga igår, men fick ett spontanbesök av min lillebror så det blev inte som planerat. Men yoga nästa tisdag är planerat. För man kan väl gå nästa vecka om man betalat för en drop-in session? Ha det bra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Sabine,
      ja, jag saknade er på yogan.
      Ni är absolut välkomna på tisdag men då man bokar och betalar per gång så måste ni betala på nytt (vi hade kunnat lösa det om ni avbokat, men nu fick jag inte ngn sådan avbokning och då måste jag dessvärre göra såhär, eller rättare sagt - jag och Mamita måste göra så)

      Radera

Tack för just din tanke, den är viktig!