tisdag, augusti 27, 2013

Yogafröken

Nu är hösten igång.
Jag rivstartar med en heltidstjänst och sex yogaklasser den här första veckan.
Poff!

I oktober blir det lugnare, då finns tiden på ett annat sätt. Då går jag ner i arbetstid och då har jag "bara" mina egna klasser, inte de vikarieklasser som jag åtagit mig den kommande månaden.

Men åh vad härligt det är att vara igång igen. Och åh vad härligt det är att jag
o r k a r. Att mina sköldkörtelvärden äntligen börjar normaliseras. Det är först nu, när jag börjar må bra, som jag inser hur jäkla dåligt jag mått.

Vill du yoga med mig är du varmt välkommen. Och vill du hoppa på andningskursen som började igår så finns fortfarande möjligheten. Du vet var och hur du hittar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just din tanke, den är viktig!