torsdag, oktober 31, 2013

Tävla om en plats till min senaste workshop

Jag och min kära kollega och vän håller en workshop nästa lördag. På Mamita. Den handlar om hur du på allra bästa sätt kan skapa och få mer plats för rätt energi i ditt liv.
Vi kommer att yoga (rörelser som passar alla), andas och göra enkla och effektiva psykosyntesövningar så att du får med dig en hel verktygslåda med effektivitet när du sedan lämnar oss efter tre timmar. 

Visst låter det spännande? 

Mer info och anmälan hittar du på Mamitas hemsida. 

MEN om du har riktig tur kan du nu vinna en plats till workshopen. Allt du behöver göra är att tipsa om workshopen vidare och sedan skriva en kommentar om detta nedan eller till min mejl stillatankar@gmail.com 
Om du dessutom lyckas värva någon till workshopen så dubblar du din chans att vinna 

Kör igång vettja! 

2 kommentarer:

  1. Det hade ju varit toppen att vinna en plats till den workshopen, tyvärr blir det lite invecklat att ta mig dit om jag nu skulle ha rackans turen och gå och vinna. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara!
      Hoppas din helg varit fin!

      Radera

Tack för just din tanke, den är viktig!