måndag, december 17, 2018

Blicka bakåt och framåt

Jag går in i årets sista arbetsvecka och ser tillbaka på ett 2018 med ett rätt härligt lugn och magisk energi. För jag älskar fortfarande det jag gör. Kanske till och med lite mer och mer för varje yogaklass jag har och för varje klient jag träffar. För att inte tala om de djupgående utbildningar och Inbildningar och kurser och workshops jag håller.

Att jobba med sig själv är aldrig en quick fix för mig. För att få nya resultat behöver vi göra och välja något annat än det vi valt tidigare. Det kräver tid och förståelse. Men det är SÅ värt det. Det är aldrig för tidigt eller försent att börja jobba med sig själv. Och vi kan alltid ombestämma oss eftersom allt i livet är föränderligt. Det är liksom det enda vi vet - att allt förändras. Så vi behöver följa med i det.

Vill du följa med dig själv och göra 2019 till ett år som verkligen är DITT så har jag en massa härligt att erbjuda dig. Det betyder inte att det är mig du behöver gå till. Men jag tänker att just du är här av anledning. Så därför kommer jag att ägna de kommande dagarna åt att mer djupgående berätta om det jag jobbar med.

Tills dess - vad vill du veta mer om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just din tanke, den är viktig!