söndag, december 16, 2018

Välkommen hit/tillbaka

Om yoga. Och om konsten att ramla ner i sig själv. Så tänkte jag beskriva min blogg. En blogg jag vill starta. Och så slår det mig att den redan finns. Att jag bloggat i en herrans massa år men på något sätt lyckas glömma det. Tills jag i min frustration över nya bloggsidor (som skulle vara enkla men var svåra eller som utgav sig för att vara gratis men kostade en massa i slutändan ändå) kom på att jag redan har allting. Det var dock ett tag sedan jag loggade in. Så då tog det en stund att återställa kontot.
Men nu så
Välkommen hit, eller välkommen tillbaka!
Nu vill jag berätta om yoga. Och om konsten att ramla ner i sig själv. För det är en fantastisk konst. Men den tar ett tag att lära sig. Så häng på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just din tanke, den är viktig!