söndag, januari 10, 2010

Inspiration

Det spritter i mitt huvud och i min kropp. Idéer och tankar dyker upp när jag minst anar det.

Som nyss, när jag städade ett skåp i Siris rum och dök på en ask från en bloggvän.

Så här kommer förslag på fyra olika teman inför inspirationskvällar/dagar:

Nuläge - Vad ser du mest fram emot under den närmsta tiden?, Vilken relation är du, just nu, mest nöjd med och en massa andra liknande frågor som väcker tankar och känslor till liv

Nyår - Vad är du minst stolt över? Vad var det klantigaste du gjorde, och en massa andra liknande frågor som väcker tankar, känslor och kanske en längtan efter förändring det här året

Allmänt - Vad var den viktigaste vändpunkten i ditt liv?, Vad uppskattar du mest hos din partner, och en massa andra liknande frågor som väcker tankar och känslor.

Relationer- Se över dina relationer, inte nödvändigtvis bara din partner och du utan även vänner och familj. Var får du energi och vilka dränerar dig och hur? Enkla och tydliga övningar för att få mer struktur på det som är något av det viktigaste i livet.

Samla gänget och ge er iväg på en resa genom livet.

2 kommentarer:

  1. Detta var ju superbra!
    Vet inte om jag vågar bara! Å vem ska jag samla ihop undrar jag lite då...men jag ska titta närmare på det själv..om jag vågar som sagt:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kan var skrämmande att titta närmre på sig själv. Med också oerhört lärorikt. Du är välkommen på vilket sätt du vill, med hur mycket eller lite du vill, OM du vill
    Varma kramar från mig

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!