söndag, januari 24, 2010

Välkommen till: Tid för dig (favorit i repris)

Jag kör en favorit i repris. Det blev ett bra gensvar och det finns redan intresserade, men jag vill gärna ha fler, så:

Välkommen till: Tid för dig

Vill du ge dig själv en stunds vila och samtidigt se över dina möjligheter och mål inför det nya året?
Under några timmar får du i tystnad umgås helt med dig själv. Vi varvar andningsövningar med avslappning och guidad meditation (för att väcka tankar och mål inför 2010).
Syftet är att du ska fylla på med energi och samtidigt ge dig själv en stunds lugn och ro.

Vi kommer att vara i den vackra yogashalan, tänder ljus, ligger på yogamatta med filtar och kuddar och har rogivande musik på i bakgrunden. Vi avslutar med en lugn rörelsemeditation.

Inga förkunskaper krävs. Kom gärna i bekväma kläder.
Vill du får du gärna ta med en anteckningsbok att skriva i.

Datum: Lördagen den 6 februari
Tid: 13-16
Plats: Om Shanti, Bromma/Ålsten
Kostnad: 450 kronor (inklusive te och frukt). Är du med i inspirationsmejlen betalar du 350 kronor
Anmälan till: stillatankar@gmail.com

Varmt välkommen!

6 kommentarer:

  1. Vännen!
    Som min sanna blogginspiratör så var ju du den första jag kom att tänka på när jag fick en award, så nu har jag gett en till dig.
    Kolla in hos mig...
    ses på onsdag! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Låter mys men jag bor för långt bort..
    allt gott:)

    SvaraRadera
  3. Fröken blund - söta du! Jag är glad att jag inspirerat dig och att du har en sån fantastisk blogg nu. Tack för utmärkelsen vännen! Vi ses imorgon, det ska bli kul att ses. Kram till dig!

    Toril - japp, jag vet, och det är synd för det vore kul att ses

    Alexandra- det önskar jag med, för det vore kul att ses. Kram

    SvaraRadera
  4. Och kom igen nu - utmana er och anmäl er - än så länge finns det platser kvar!

    SvaraRadera
  5. Tittar in bara för att säga att jag saknar dig. Var länge sedan jag läste här nu. Men nu när vi är hemma och med halsont, snuva och hosta, Lillprinsen och jag så passade jag på att läsa igen det jag missat hos dig. Passar också på att tacka för senast. Tusen tack för du gav mig och (dottern) "Tid för dig"! Är inne i en sådan där snurr på jobbet igen, när det inte känns riktigt roligt - som du skrev om ditt jobb så har jag ingen längtan dit. Inte blir det bättre av att vara hemma och vara sjuk några dagar och dessutom komma efter på jobbet. Har du tid och lust att ses över en fika någon dag? Massor av kramar till dig och ännu en gång; Lycka till med att vara din egen!

    SvaraRadera
  6. Intressesmurfen - hej, vad kul att höra från dig. Och vad härligt att du och dottern är nöjda med dagen. Om två veckor är det dags igen, att bara komma och få ta hand om sig. Så vill du är du välkommen även då. Jag skickar seperat inbjudan.
    Jag ses gärna över en fika nån dag. Tisdag och torsdagar är "mina" dagar och jag brukar ha tid över mellan mina klientsamtal så då kanske vi kan hitta en tid som passar oss båda. Jag ringer eller mejlar dig. Kram!
    /Yogamamma, inloggad från annat konto

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!