torsdag, februari 11, 2010

Längtar du efter att få stänga av det yttre och lyssna inåt?

Min nästa temadag handlar om att bara vara. Att få stänga av det yttre och lyssna inåt. Att låta kropp och själ få vila i det som finns i dig, just nu.

Under några timmar får du, i tystnad, umgås helt med dig själv.
Med hjälp av medveten andning och avslappningsövningar kommer du att få hjälp att släppa yttre fokus och istället bara få vara i det som är det viktigaste i ditt liv – du själv.

Vi är, som vanligt, i den vackra yogashalan, tänder ljus, ligger på yogamatta med filtar och kuddar och har rogivande musik på i bakgrunden.
Syftet är att du ska fylla på med energi och samtidigt ge dig själv en stund lugn och ro.

Inga förkunskaper krävs. Kom gärna i bekväma kläder

Datum: Lördagen den 27 februari
Tid: 13-15
Plats:Yogastudion Om Shanti, Bromma
Kostnad: 300 kronor (inklusive te och frukt)
Anmälan till: stillatankar@gmail.com

Varmt välkommen!

5 kommentarer:

  1. Vilken underbar blogg du har :-).
    Roligt att du hittade till mig så att jag kunde hitta till dig.
    Din temadag låter alldeles underbar. Jag har faktiskt funderat på att anordna något liknande här i Västerås där jag bor, men det är en av alla de saker som ligger på min "önskelista" i nuläget.
    Allt gott till dig - vi lär ses och höras igen!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det låter. Jag får en dag försöka pricka mitt kommande norrut med dina härliga evenemang. Ljus och värme! Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Det är så fint det du delar med dej av!

    SvaraRadera
  4. Jag bor i helt fel stad och har alldeles för lite pengar på kontot. Det är synd. Jag gillar idén. Jag tror man behöver det ibland. :)

    SvaraRadera
  5. Ulrika - tipsa mig när du har en sådan dag i Västerås, det är precis vad jag behöver nu :)
    Och tack för kommentar

    Sanna - ja, gör det, vore kul att ses!

    Nina - ja, jag mår själv så bra av det. Det slår mig varje gång jag är på mitt andra jobb (eller "tråkiga jobbet" som Signe döpt det till) att jag verkligen mår bra av mitt terapeut-jobb.

    Lova - vad synd att du bor i fel stad, annars hade du gärna fått komma. Pengar brukar jag inte vara omöjlig med.

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!