måndag, mars 22, 2010

På gång just nu

Stilla tankar erbjuder just nu:

Samtalsterapi - För att du, i lugn och ro, ska få tid att skapa dig en uppfattning om terapin och mig så erbjuder jag en kostnadsfri första träff. Därefter bestämmer du själv om du vill fortsätta eller ej. En terapisession kostar 600 kronor för 60 minuter, eller 900 för 1,5 timme. Som bloggläsare har du 100 kronor rabatt.

Coaching - Jag vidareutbildar mig till coach under våren 2010 och erbjuder coachingsamtal till reducerat pris - 300 kronor för en timmes samtal.

Temadag - Min nästa temadag, "Mini-retreat" hålls nästa lördag den 27 mars mellan 13-15. Mer info finns här Miniretreaten kostar 300 kronor, men bokar du 2 personer betalar ni 500 kronor tillsammans.

Inspirationsmejl - Varje vecka får du mejl med inspiration kring det som är viktigt för dig just nu. Kanske vill du kika vidare på en relation, ändra riktning i arbetslivet eller bara lära dig mer om dig själv. Kostnad: 200 kronor/månad.

Inspirationskvällar/dagar - samla kompisgänget eller kollegorna för en dag eller kväll i inspirationens tecken. Det kan handla om allt från att bara vara till att lära sig mer om meditation eller relationer. Ni väljer själva vad ni vill jobba med.

Hör av dig via mejl eller telefon 0736-194419 för att boka eller om du vill veta mer. Eller besök min hemsida www.stillatankar.com

Varmt välkommen!

5 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt! Tänk vad du åstadkommer. Man blir mäkta imponerad. Jag hoppas att du får en hel massa nya klienter och att företaget kommer att blomstra. Det är du verkligen värd min vän! Hoppas vi kan få ihop ett datum för tjejmiddag. (Vill inte tjata utan vill det bara så gärna! :-)) KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tack söta du för din kommentar inne hos mig. Uppfattade den inte alls som hård utan som omtänksam och varm. Den gjorde även att jag hittade in till dig. La dig bland mina favoriter så jag kommer absolut tillbaka. Är själv väldigt intresserad av personlig utveckling, coaching och liknande. Försöker ständigt att jobba med mig själv men resultaten verkar oftast utebli. Eller så är de jag som inte ser... Kram

    SvaraRadera
  3. du är duktig som fan.
    och driftig.
    jag tänker på inspirationsdag fortfarande.

    rock on girl!
    kramkramkram

    SvaraRadera
  4. Wille och Eddies mamma- tjejmiddag får vi till, på något sätt, jag mejlade förslag på datum. Kolla och återkom.
    Och ja, jag önskar också att mitt lilla fina företag ska blomstra, på alla sätt och vis. KRAM

    Ensamma mamman - vad roligt att du lägger till mig bland dina favoriter. Tack!
    Och resultaten finns där, min vän, det är jag övertygad om, det låter som om du är ganska sträng mot dig själv. KRAM

    Fröken blund - ja, det vore skoj med en inspirationsdag med dina vänner. Absolut. Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det så :) Och vilken intressant blogg du har här, verkar som att vi har lite gemensamma intressen :) Har precis blivit klar socionom och är intresserad av att så småningom utbilda mig till psykoterapeut/samtalsterapeut, nämligen.

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!