tisdag, januari 11, 2011

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Trettio inlägg har det blivit. Om mig. Och som ett sista ögonblick går jag igenom dem igen för att se om jag vill lägga till eller dra ifrån något.
Och det vill jag.
Lite som en bonus sådär.

Så - för er:

Dag 27 - Min favoritplats. Här känner jag starkt att en stark tvåa är min shala på Om Shanti. Där jag yogar, mediterar och där jag håller mina retreater och andningsgrupper. Hela shalan andas lugn. Och gör mig lugn.

Dag 22 - Det här upprör mig. Jag inser att jag blir mer eller mindre galen på bilister som lägger för nära mig och stressar för att komma om, särskilt när det är dåligt väglag. Eller bilister som kör alldeles för fort utanför dagis och skolor. Ja, jag blir överhuvudtaget upprörd när en människa utgör ett hot mot en annan människas liv.

Dag 29 - Mina ambitioner. Här vill jag också få med att jag längtar efter löpningen. Att jag önskar att året bjuder på en massa härlig löpning i skogen strax intill där jag bor. Och jag drömmer också alldeles lite extra om en utbildning som jag precis anmält mig till.

Berätta gärna vilket inlägg du gillade bäst under dessa trettio dagar. Och varför. Om du vill och minns.

5 kommentarer:

  1. Dag 27 ropar jag ju lite extra hurra för. För att det kändes så tryggt. och så mkt du. Så himla mycket du. Stor kram till dig. fina fina vän.

    SvaraRadera
  2. Kära du, yogavän,
    Jag minns alldeles helt klart din favoritplats bäst.
    Den som är inuti dig.
    Fantastisk läsning, bästa påminnelsen.
    Tack!
    Och gott nytt år
    hälsar
    the other yogamorsa

    SvaraRadera
  3. Inser nu att vi två som svarat svarat samma...

    SvaraRadera
  4. Japp min röst går också till dag 27 om din inre plats. Det inlägget berörde verkligen. Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Tänk att ni alla gillar min inre plats allra bäst. Det gör mig glad! För det är ju en väldigt fin plats såklart.
    Kram till er och tack för era kommentarer

    Och Yogamamma - jag hoppas att boken kom fram som den skulle och att du gillar den!

    SvaraRadera

Tack för just din tanke, den är viktig!